مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-24دانش

میز دانشجو| نحوه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار


میز دانشجو در این قسمت نحوه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار را شرح می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، میز دانشجو در این قسمت نحوه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار را شرح می دهد.

مشاهده نمرات و دریافت کارنامه کلی یا ترم های گذشته دانشجویان از جمله خدمات الکترونیکی است که توسط سامانه آموزشیار و پرتال دانشجویی stdn.

iau.

ac.

ir ارائه می شود، هر دانشجو می تواند پس از مراجعه به سایت آموزشیار و ورود به صفحه شخصی خود نمرات ترم جاری یا نمرات ترم های گذشته خود را مشاهده کند.

 دانشجویان باید دقت داشته باشند که مشاهده نمرات پایان ترم نیمسال جاری و ترم های گذشته دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار از دو مسیر متفاوت انجام می شود.

  مسیر اول: مراحل مشاهده نمرات دانشگاه آزاد از ارسال درخواست اعتراض به نمره در نیمسال جاری  ورود به سایت آموزشیار به نشانی edu.

iau.

ac.

ir  انتخاب گزینه دانشجو  وارد کردن شماره دانشجویی  وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور  ورود به صفحه شخصی  انتخاب گزینه انتخاب از منوی سایت و انتخاب مورد مربوط به ترم مورد نظر ( 991 )  انتخاب گزینه ثبت نام دروس دانشجو  انتخاب گزینه ارسال درخواست اعتراض به نمره در نیمسال جاری  مشاهده مشخصات دانشجو نمرات ثبت شده در ترم انتخابی  دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| نحوه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار

میز دانشجو| نحوه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار